Direktlänk till inlägg 10 januari 2007

Besök

Av Charlotte - 10 januari 2007 22:14

Idag hade jag besök av mamma och mormor. Tyvärr blev det väldigt kort för de blev fast som barnvakter där de var innan de skulle till mej. Men det var trevligt med lite sällskap i alla fall. När de kommit hem till Trollhättan igen ringde de och berättade att från Sollebrunn hade det kräksnöat hela vägen hem. Det hade tydligen varit som en vägg framför bilen, så resan tog mycket längre tid än beräknat. Men här i Borås, här är det minsann ingen snö, vi har bara regn, som vanligt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 1 april 2007 21:07

Igår var jag på kalas hos min skolkamrat i Ulricehamn, eller ja, mer än skolkamrat tycker jag nog att hon är i alla fall. Hon är en superkompis! Alla hennes kompisar som var där var väldigt trevliga och roliga. Jag har bara ett smärre problem med re...

Av Charlotte - 31 mars 2007 15:00

Idag är den sjunde dagen jag mår konstant illa. Vad betyder det? Om jag varit av manligt kön skulle jag nog inte bry mej, men eftersom jag sluppit det så borde jag kanske det..? Det mysko är att jag inte oroar mej ett dugg, inte nånstans. För att var...

Av Charlotte - 22 mars 2007 22:19

Ja, det är frågan. Släng er i väggen alla Hamlet-(?)-fans med döskallar, frågan om att vara eller inte är ingenting i jämförelse med den att blogga eller inte. Nu gör jag ett tappert försök igen och hoppas att det blir lite halvlustigt så att jag kan...

Av Charlotte - 25 januari 2007 22:59

Ja, hur svårt kan det egentligen vara att få tag på ett par VITA nylonstrumpbyxor? Onekligen väldigt svårt har jag fått erfara idag. Men jag vill ha såna! Förmodligen är de väl helt ute nu för tiden och om jag tar på mej ett par ändå så är jag väl oc...

Av Charlotte - 24 januari 2007 20:31

Idag, och jag måste tillägga äntligen, kom en vän och besökte mej hemma i min lägenhet. Det tog bara ett halvår innan han och jag kunde få till en tid att ses, men tiden höll ju på att rinna ut så... Vi bakade bullar och tittade på Angel. Första säs...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards