Direktlänk till inlägg 31 mars 2007

Borde man oroa sej?

Av Charlotte - 31 mars 2007 15:00

Idag är den sjunde dagen jag mår konstant illa. Vad betyder det? Om jag varit av manligt kön skulle jag nog inte bry mej, men eftersom jag sluppit det så borde jag kanske det..? Det mysko är att jag inte oroar mej ett dugg, inte nånstans. För att vara riktigt ärlig så har tanken på att bli oplanerat gravid inte skrämt mej på sistone. Inte för att jag vill ha ett barn, absolut inte just nu, mitt inne i en utbildning som ges sista gången någonsin. Då passar inte barn och sånt in i bilden. Men ändå känner jag mej inte ett dugg orolig, faktiskt. Annat blir det väl om det är så på riktigt och jag ligger på sjukhuset och förbereder mej för att ta bort den lilla parasiten. Sjukhus är ju så äckligt tråkiga... Fast å andra sidan räknas väl inte abort till akuten så då slipper man väl spendera hela nätterna där, det har jag redan gjort alldeles för många gånger. Alldeles för många. Har konverterat till vårdcentralen på sistone, men när man nämner rakblad så tittar folk snett på en, kan inte förstå varför det var en olycka, på riktigt. Men ärret blev sjyst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 1 april 2007 21:07

Igår var jag på kalas hos min skolkamrat i Ulricehamn, eller ja, mer än skolkamrat tycker jag nog att hon är i alla fall. Hon är en superkompis! Alla hennes kompisar som var där var väldigt trevliga och roliga. Jag har bara ett smärre problem med re...

Av Charlotte - 22 mars 2007 22:19

Ja, det är frågan. Släng er i väggen alla Hamlet-(?)-fans med döskallar, frågan om att vara eller inte är ingenting i jämförelse med den att blogga eller inte. Nu gör jag ett tappert försök igen och hoppas att det blir lite halvlustigt så att jag kan...

Av Charlotte - 25 januari 2007 22:59

Ja, hur svårt kan det egentligen vara att få tag på ett par VITA nylonstrumpbyxor? Onekligen väldigt svårt har jag fått erfara idag. Men jag vill ha såna! Förmodligen är de väl helt ute nu för tiden och om jag tar på mej ett par ändå så är jag väl oc...

Av Charlotte - 24 januari 2007 20:31

Idag, och jag måste tillägga äntligen, kom en vän och besökte mej hemma i min lägenhet. Det tog bara ett halvår innan han och jag kunde få till en tid att ses, men tiden höll ju på att rinna ut så... Vi bakade bullar och tittade på Angel. Första säs...

Av Charlotte - 22 januari 2007 20:26

Egentligen borde jag nog säga tvärtemot dagens rubrik. För det började med att jag såg ut som en snögubbe efter att jag hade skottat bort snön från bilen, sedan fortsatte det med att jag i mina tjusiga stövlar (med klack) halkade runt ute på skolans ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards