Alla inlägg under april 2007

Av Charlotte - 1 april 2007 21:07

Igår var jag på kalas hos min skolkamrat i Ulricehamn, eller ja, mer än skolkamrat tycker jag nog att hon är i alla fall. Hon är en superkompis!Alla hennes kompisar som var där var väldigt trevliga och roliga. Jag har bara ett smärre problem med religioner, vilket gjorde att jag kände mej aningen malplacerad. Men det var trevligt större delen av tiden. Det mysko var att ett av alla de 14 kinderägg vi gömt i trädgården var försvunnet. Riktigt underligt försvunnet, helt borta. Väldigt mysko. Idag har jag inte mått sådär illa som jag gjort hela veckan. Kanske var det falskt alarm bara? Nackdelen är att i så fall var det något känslomässigt krams och det är helt klart mycket värre än en lite parasit i magen...Ikväll lyssnar jag äntligen på The Knife. Har älskat "pass it on" sen jag såg den på ztv för några veckor sedan. De är helt underbara!Och tack vare killen har Tiger Lou fått ett nytt uppsving. Han nämde dem för ett tag sedan och var sedan olaglig nog att ladda ner dem för att vi skulle lyssna (de är ju ändå från Trollhättan) varpå jag svarade att jag kände igen låtarna. Men han nekade såklart stenhårt till att vi skulle ha sett dem på Hultsfred förra året som jag trodde, tji fick han för de var där och vi såg dem, eller i alla fall jag såg dem. De är riktigt bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards